Bài báo
Số ra: Volume 1 (November 2017)/Tháng 11/2017
Tên bài báo: 06. Innovation in teacher training content
Tóm tắt: Abstract: Innovation in teacher training content is a solution to the current lack of integration of knowledge areas in competence-based training programs. Moreover, it's the targeted competences that decide the teaching content. In order to equip teachers with profound knowledge to be educators, researchers and culture experts, there is an urgent need to reform the teaching content, which is supposed to include three areas of knowledge: general knowledge, professional knowledge and pedagogical knowledge.
Keywords: innovation, content, teacher training.
Tác giả bài viết: Dinh Quang Bao - Nguyen Thi Kim Oanh
Từ khóa: teacher training, innovation, content
Tải về: Bấm vào đây để mua bài báo.
Các số đã ra
Hotline
Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây