13. Infant-toddler education in Vietnam: from theory to practice

Thứ ba - 14/11/2017 19:59  543  167

Tác giả bài viết: Hoang Thi Phuong

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: The significance of education for children under 3 has been asserted in the educational theory and practice in Vietnam and all over the world. Vietnam's Nursery Education Program has also acknowledged the status of infant/toddler education in the national education system. However, infant/toddler education in Vietnam neither receives the adequate attention nor meets the society's requirements in terms of scale and quality. This article addresses some problems of Vietnam infant/toddler education from theoretical and empirical perspectives. I/T
Keywords: infant/toddler education, Vienam, theory, practice, solutions.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Các số đã ra
Hỗ trợ

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây