13. Infant-toddler education in Vietnam: from theory to practice

Thứ ba - 14/11/2017 07:59  53  6

Tác giả bài viết: Hoang Thi Phuong

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: The significance of education for children under 3 has been asserted in the educational theory and practice in Vietnam and all over the world. Vietnam's Nursery Education Program has also acknowledged the status of infant/toddler education in the national education system. However, infant/toddler education in Vietnam neither receives the adequate attention nor meets the society's requirements in terms of scale and quality. This article addresses some problems of Vietnam infant/toddler education from theoretical and empirical perspectives. I/T
Keywords: infant/toddler education, Vienam, theory, practice, solutions.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Các số đã ra
Hotline
Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây