Trình duyệt của bạn đã tắt chức năng hỗ trợ JavaScript.
Website chỉ làm việc khi bạn bật nó trở lại.
Để tham khảo cách bật JavaScript, hãy click chuột
vào đây
!
TẠP CHÍ GIÁO DỤC
Tạp chí lí luận - Khoa học giáo dục ● Bộ Giáo dục và Đào tạo
Trang nhất
Giới thiệu
Giới thiệu chung
Các văn bản pháp quy
Quyết định thành lập Tạp chí
Giấy phép hoạt động báo chí 2001
Giấy phép hoạt động báo chí 2016
Giấy phép thiết lập trang tin điện tử
Công văn số 710/VP-TTCNTT
Công văn số 181/TTTT-CTTĐT
Chỉ số ISSN bản tiếng Việt
Chỉ số ISSN bản tiếng Anh
Maket bìa Tạp chí
Danh mục tạp chí khoa học được tính điểm năm 2020
Mẫu trình bày bài viết
Liên hệ
Tin Giáo dục
Văn bản, Chỉ thị
Tin tức, sự kiện
Hoạt động cơ quan
Phòng, chống dịch bệnh COVID-19
Dạy và học trong nhà trường
Chính sách & thực tiễn giáo dục
Hội thảo khoa học
Các số đã ra
Thông tin khoa học
Phiên bản mới
Trang nhất
Tạp chí Giáo dục
2018
Tháng 3
Volume 2 (March 2018)
Trang bìa và mục lục
Bìa, mục lục
Quản lí giáo dục
1. RECOMMENDATIONS FOR A NEW MODEL OF PRIMARY EDUCATION TEACHER TRAINING TO FULFIL THE REQUIREMENTS OF THE NEW GENERAL EDUCATION PROGRAM AT UNIVERSITY OF EDUCATION, UNIVERSITY OF DANANG
2. PROFESSIONAL EXPERIENCE – AN IMPORTANT COMPONENT IN PRIMARY TEACHER TRAINING CURRICULUM
3. MANAGEMENT OF HIGH SCHOOL TEACHER EDUCATION PROGRAM IN VIETNAM IN ACCORDANCE WITH AUN-QA STANDARDS
4. EXPLOITING HUMAN RESOURCE THEORY IN TEACHER TRAINING PRACTICE AND INDEX METHOD IN ASSESSING TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT
Lí luận giáo dục - dạy học
5. APPLYING DAVID A. KOLB’S EXPERIENTIAL LEARNING MODEL IN ORGANISING EDUCATIONAL ACTIVITIES FOR PRESCHOOL CHILDREN
6. DEVELOPING GEOMETRIC THINKING FOR CHILDREN IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION THROUGH GEOMETRIC ACTIVITIES
7. IMPROVING ELEMENTARY STUDENTS’ DIFFERENT LANGUAGE FORMS AND EXPRESSION THROUGH MATHEMATIC PROBLEM-SOLVING INSTRUCTIONS
8. DESIGNING A LESSON BASED ON KOLB’S EXPERIENTIAL LEARNING MODEL FOR PRIMARY MATHEMATICS EDUCATION
9. TEACHING MATHEMATICS AT PRIMARY SCHOOLS FROM THE PERSPECTIVES OF FREUDENTHAL’S THEORY OF REALISTICS MATHEMATICS EDUCATION
10. PREPARING STUDENTS’ COMPETENCY TO MEET THE NEED OF EDUCATION REFORM IN TEACHING MATHEMATICS AT PRIMARY LEVEL
11. APPLICATION OF INFORMATION TECHNOLOGY IN TEACHING GEOMETRY FOR HIGH SCHOOL ETHNIC MINORITY STUDENTS IN NORTHERN MOUNTAINOUS REGION IN VIETNAM
12. USING LESSON STUDY TO DEVELOP THE COMPETENCE OF DESIGNING MATH LESSON PLAN FOR PRIMARY EDUCATION STUDENTS AT DONG THAP UNIVERSITY
13. COMPARISON BETWEEN VIET NAM’S PHYSICS, CHEMISTRY AND BIOLOGY TEXTBOOKS AND “CAMBRIDGE CHECKPOINT SCIENCE STUDENT’S BOOK 3”
14. TRAINING ACQUISITION SKILL AND INFORMATION PROCESSING FOR STUDENTS OF BIOLOGY 11
15. SURVEYING STUDENTS’ COMPETENCY IN ECONOMICS AND BUSINESS ADMINISTRATION TRAINING PROGRAMS
Các số đã ra
Thăm dò ý kiến
Bạn thấy website này như thế nào?
Bố cục hài hòa, đẹp mắt
Thiết kế đơn giản, dễ nhìn.
Gần gũi với người dùng
Tất cả các ý kiến trên
Bạn đã không sử dụng Site,
Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập
. Thời gian chờ:
60
giây