15. SURVEYING STUDENTS’ COMPETENCY IN ECONOMICS AND BUSINESS ADMINISTRATION TRAINING PROGRAMS

Thứ sáu - 23/03/2018 04:51  0  0

Tác giả bài viết: Nguyen Danh Nam - Dong Thi Hong Ngoc

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: There is always a link between the teacher training institutions, curriculum and the training process to meet the needs of the employers and the society. This link is also an important factor that influences the design of training programs and the professional qualification outcomes. Based on the study focusing on students’ necessary competencies in Thai Nguyen University of Economics and Business Administration (TUEBA), this paper aims to assess the role of modeling competency in the process of completing students’ professional competency profiles. The research results propose solutions to improve teaching methods, develop training programs so as to improve some key mathematical competencies for students of economics and business administration.
Key words: Training program, training curriculum, economics, business administration, professional competencies, modeling competency.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Những tin mới hơn

Các số đã ra
Hotline
Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây