7. SOME CHARACTERISTICS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' THINKING IN CALCULATION ACTIVITIES

Thứ hai - 05/11/2018 15:39  493  199

Tác giả bài viết: Dao Tam - Pham Thi Kim Chau

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: This article presents the characteristics and classification of primary school students’s thinking in caculation activities. From the examples and analyses of thinking performance in computational activities, primary school teachers can have applied the findings into assessment and evaluation as well as adjustments to the process of teaching mathematics in primary schools in the aim of developing students' thinking.
Keywords: thinking, primary student, calculation.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

Những tin cũ hơn

Các số đã ra
Hỗ trợ

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây