2. SOME RECOMMENDATIONS TO IMPROVE THE EFFECTIVENESS OF SELF-TRAINING ACTIVITIES OF HIGH SCHOOL TEACHING STAFF AT PHONG DIEN DISTRICT, CAN THO CITY

Thứ năm - 09/05/2019 15:28  24  19

Tác giả bài viết: Pham Phuong Tam

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: The paper discusses the current situation of high school teachers’ self-training activities at Phong Dien district, Can Tho city. In effect, during the initial implementation, there have been numerous challenges and contraints including: perceiving the importance of teacher self-training, planning self-training activities, diversifying forms of self-training, implementing relating regimes and policies as well as assess and evaluate teachers’ self-training activities. Accordingly, the paper proposes some solutions to support high schools in Phong Dien district, Can Tho city to improve effectiveness of their teachers’ self-training activities to fulfill current educational reform requirements.
Keywords: Training, self-training, teacher, high school.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Những tin mới hơn

Các số đã ra
Hotline
Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây