9. ORGANIZING SELF-STUDYING ACTIVITIES IN TEACHING PHYSICS FOR HIGH SCHOOL STUDENTS ON THE BASIS OF B-LEARNING MODEL

Thứ năm - 09/05/2019 04:28  16  9

Tác giả bài viết: Nguyen Thi Lan Ngoc

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: The self-learning process of students is favorable in terms of time, but due to the shortage of learning materials and teacher’s orientation, the self-learning process often does not achieve the desired effect. The establishment of E-learning system and the teaching-learning model combined with B-learning will help to overcome these difficulties. This article presents the process of organizing self-learning activities for students in teaching Physics based on B-learning model.
Keywords: Self learning, B-learning, teaching Physics.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Những tin mới hơn

Các số đã ra
Hotline
Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây