Trình duyệt của bạn đã tắt chức năng hỗ trợ JavaScript.
Website chỉ làm việc khi bạn bật nó trở lại.
Để tham khảo cách bật JavaScript, hãy click chuột
vào đây
!
TẠP CHÍ GIÁO DỤC
Tạp chí lí luận - Khoa học giáo dục ● Bộ Giáo dục và Đào tạo
Trang nhất
Giới thiệu
Giới thiệu chung
Các văn bản pháp quy
Quyết định thành lập Tạp chí
Giấy phép hoạt động báo chí 2001
Giấy phép hoạt động báo chí 2016
Giấy phép thiết lập trang tin điện tử
Công văn số 710/VP-TTCNTT
Công văn số 181/TTTT-CTTĐT
Chỉ số ISSN bản tiếng Việt
Chỉ số ISSN bản tiếng Anh
Maket bìa Tạp chí
Danh mục tạp chí khoa học được tính điểm năm 2020
Mẫu trình bày bài viết
Liên hệ
Tin Giáo dục
Văn bản, Chỉ thị
Tin tức, sự kiện
Hoạt động cơ quan
Phòng, chống dịch bệnh COVID-19
Dạy và học trong nhà trường
Chính sách & thực tiễn giáo dục
Hội thảo khoa học
Các số đã ra
Thông tin khoa học
Phiên bản mới
Trang nhất
Tạp chí Giáo dục
2018
Tháng 12
Volume 5 (December 2018)
Trang bìa và mục lục
Bìa, mục lục
Lí luận giáo dục - dạy học
1. INTER-TETRA – A GERMAN-VIETNAMESE PROJECT COMBINING PHYSICS AND MATHEMATICS DIDACTICS
2. SOME CONTENTS INTEGRATING MATHEMATICS AND PHYSICS IN HIGH SCHOOL
3. EPISTEMOLOGICAL PARALLELS BETWEEN SCHOOL-MATHEMATICS AND PHYSICS
4. TEACHING MATHEMATICS AT THE HIGH SCHOOL LEVEL IN AN INTEGRATED WAY
5. BRINGING MATHEMATICS EDUCATION INTO THE GLOBAL ORBIT TO DEVELOP THINKING, LOGIC AND CREATIVITY IN SOLVING REALISTIC PROBLEMS WITH CLOSED-OPEN APPROACH
6. SELF-STUDY IN LEARNING MATHEMATICS IN PRIMARY SCHOOLS
7. TEACHING MATHEMATICS IN ENGLISH TO VIETNAMESE 6th GRADE STUDENTS BY USING CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) APPROACH
8. CREATING MATHEMATICS FORMATIVE ASSESSMENTS USING LATEX, PDF FORMS AND COMPUTER ALGEBRA
9. 3D-PRINTING-TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION - EXAMPLES FROM THE CALCULUS
10. SCIENTIFIC BASIS AND SOME MEASURES TO IMPLEMENT MATH EDUCATION ASSOCIATED WITH PRACTICALITY
11. DESIGNING INTEGRATED SITUATIONS IN TEACHING MATHEMATICS IN PRIMARY SCHOOLS
12. FOSTERING LEARNERS’ CRITICAL THINKING AND METACOGNITIVSKILLS IN TEACHING “FINITE LIMIT OF SEQUENCES” (ALGEBRA AND CALCULUS 11)
13. DESIGNING AND APPLYING ASSIGNMENTS/ TASKS RELATED TO REAL LIFE IN TEACHING MATHEMATICS AT LOWER SECONDARY LEVEL TOWARDS DEVELOPING STUDENTS’ CREATIVITY COMPETENCE
14. BENEFITS AND CHALLENGES OF USING ELECTRONIC CALCULATORS FOR TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS IN HIGH SCHOOLS
15. DEVELOPING STUDENTS’ MATHEMATICAL INTUITIVE COMPETENCE BASED ON LEARNING MEANINGFUL KNOWLEDGE IN MATHEMATICS EDUCATION
16. DEVELOPING MATHEMATICS QUESTIONS AND EXERCISES TO ASSESS HIGH SCHOOL STUDENTS’ COMPETENCIES
17. ORIENTATIONS FOR BUILDING LEARNING SITUATIONS IN MATHEMATICS TO LINK THE COMPETENCY OF MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING TO REAL LIFE
18. SOME PRACTICAL DIRECTIONS IN USING MATHEMATICAL SOFTWARE IN THE NEW MATHEMATICS CURRICULUM FOR HIGH SCHOOLS IN VIETNAM
19. ENHANCING THE COMMUNICATION OF STUDENTS IN TEACHING SITUATION OF THE SLOPE OF A LINE
«
1
2
»
Các số đã ra
Thăm dò ý kiến
Bạn thấy website này như thế nào?
Bố cục hài hòa, đẹp mắt
Thiết kế đơn giản, dễ nhìn.
Gần gũi với người dùng
Tất cả các ý kiến trên
Bạn đã không sử dụng Site,
Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập
. Thời gian chờ:
60
giây