11. DESIGNING INTEGRATED SITUATIONS IN TEACHING MATHEMATICS IN PRIMARY SCHOOLS

Thứ năm - 09/05/2019 11:18  345  211

Tác giả bài viết: Nguyen Thi Chau Giang - Trinh Cong Son - Tran Anh Tuan

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: Research about integrated teaching in recent years often focuses on such issues as the concept of integrated teaching, the role of integrated teaching, the orientation and content of
integrated teaching in specific subjects. Such research is important in improving theoretical background of integrated teaching. However, in order to have effective integrated teaching, it is
necessary to conduct more thorough research about how to plan, use techniques and assess. This research will guide teachers in every stage of teaching process. With the hope of providing
teacher with better preparation for integrated teaching, this article mentions the procedure of designing integrated situation in teaching Maths at primary schools.
Keywords: Integration, teaching situations, teaching math, primary school, designing.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

Những tin mới hơn

Những tin cũ hơn

Các số đã ra
Hỗ trợ

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây