30. FOSTERING INFORMATION-TECHNOLOGY-APPLYING SKILLS IN TEACHING FOR MATHEMATICS TEACHERS IN HIGH SCHOOLS

Thứ năm - 09/05/2019 14:02  102  32

Tác giả bài viết: Trinh Thanh Hai - Le Minh Cuong

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: In this article, on the basis of theoretical research and especially through the process of fostering information-technology-applying skills for students and teachers of Mathematics in high schools, we have identified the 5 information-technology-applying skills needed by high school Math teachers, each skill is divided into 3 levels to be able to quantify and evaluate; since then, we have proposed 5 measures to form and develop the skills in applying information technology in teaching Mathematics for Math students in pedagogical colleges and math teachers in high schools.
Keywords: Information-technology-applying skills, fostering, evaluate, Mathematics teachers.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Các số đã ra
Hỗ trợ
Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây