30. FOSTERING INFORMATION-TECHNOLOGY-APPLYING SKILLS IN TEACHING FOR MATHEMATICS TEACHERS IN HIGH SCHOOLS
Thứ năm - 09/05/2019 14:02
299
115
Tác giả bài viết: Trinh Thanh Hai - Le Minh Cuong
Abstract: In this article, on the basis of theoretical research and especially through the process of fostering information-technology-applying skills for students and teachers of Mathematics in high schools, we have identified the 5 information-technology-applying skills needed by high school Math teachers, each skill is divided into 3 levels to be able to quantify and evaluate; since then, we have proposed 5 measures to form and develop the skills in applying information technology in teaching Mathematics for Math students in pedagogical colleges and math teachers in high schools.
Keywords: Information-technology-applying skills, fostering, evaluate, Mathematics teachers.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!