30. FOSTERING INFORMATION-TECHNOLOGY-APPLYING SKILLS IN TEACHING FOR MATHEMATICS TEACHERS IN HIGH SCHOOLS

Thứ năm - 09/05/2019 14:02  299  115

Tác giả bài viết: Trinh Thanh Hai - Le Minh Cuong

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: In this article, on the basis of theoretical research and especially through the process of fostering information-technology-applying skills for students and teachers of Mathematics in high schools, we have identified the 5 information-technology-applying skills needed by high school Math teachers, each skill is divided into 3 levels to be able to quantify and evaluate; since then, we have proposed 5 measures to form and develop the skills in applying information technology in teaching Mathematics for Math students in pedagogical colleges and math teachers in high schools.
Keywords: Information-technology-applying skills, fostering, evaluate, Mathematics teachers.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Các số đã ra
Hỗ trợ

Bạn thấy website này như thế nào?

Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây