31. USING THE DYNAMIC MATHEMATICS SOFTWARE TO SUPPORT TEACHING MATH - ACCESS BY PERFORMANCE CAPACITY OF THE MATHEMATICS TEACHERS

Thứ năm - 09/05/2019 14:02  50  11

Tác giả bài viết: Trinh Thanh Hai - Trinh Thi Phuong Thao

 File pdf:   Tải về:  
Abstract: The article presents required basic “standard” when mathematics teachers use the dynamic mathematics software and elements of knowledge, skills and attitudes that build capacity to use the dynamic mathematics software to support teaching mathematics in high school. In addition, the article also presents the results of the survey, analysis and assessment of actual capacity in using dynamic mathematics software in order to confirm the enhancement of the efficiency of using mathematical software to support the teaching of mathematics according to the performance capacity of the mathematics teacher.
Keywords: Performance capacity, dynamic mathematics software, apply ICT in teaching mathematics.
Nội dung chi tiết bài viết trong file đính kèm.
Chú ý: Việc đăng lại bài viết trên ở website hoặc các phương tiện truyền thông khác mà không ghi rõ nguồn của Tạp chí Giáo dục là vi phạm bản quyền!

Tổng số điểm của bài viết là: 0 trong 0 đánh giá

Click để đánh giá bài viết

  Ý kiến bạn đọc

Các số đã ra
Hotline
Thăm dò ý kiến

Bạn thấy website này như thế nào?

Mời quảng cáo
Mời quảng cáo
Bạn đã không sử dụng Site, Bấm vào đây để duy trì trạng thái đăng nhập. Thời gian chờ: 60 giây